Accepterad Tysk1 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tysk1

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199027913357/

Ditt Hex-ID: steam:11000013fa3028d

Vad är din discord tagg? Tysk1en/Tysken

Vem var det som bannade dig? V1ble

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-01 211840.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde fel och bröt mot serverns regeler.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte i min bil och blev jagad av polisen så jag stanna men de snacka inte trodde jag så jag körde iväg sen stanna jag en gång till och starta om min vc och då hörde jag dom då hoppa båda ut ur bilen och börja rikta från min sida så fattar jag varför jag drar eftersom vapnet var bakom deras rygg men det var inte delay på deras skärm alltså var vapnet uppe för dom och då valde jag att köra. sen så körde jag in i en bil som spawna fram för mig jag såg den inte innan jag krasha in i den då hoppa de ut ur bilen och sa att det luktar grovt med kannabis i bilen när jag eller den andra killen hade kannabis på oss och det var inte i bilen heller och sen blev jag bannad när jag blev gripen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. från vad jag såg på min skärm så fattade jag inte först varför jag blev bannad men sedan när jag såg klipp på V1bles skärm så fattar jag till 100% jag skulle gjort samma sak

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång C-logg och en gång då en staff råka skriva in fel id alltså en felaktig ban och sen en till jag inte kommer ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat stanna för polisen och rpa vidare med polisen eftersom det var delay så skulle jag kunnat tänka lite på delayn och kanske hoppa ut istället för att köra iväg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att alltid stanna för polisen och rpa vidare med dom samt tänka på delay så detta inte sker igen i ett annat tillfälle.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka