Inaktuell Tysk1 | Ansökan till Staff [Merov]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tysk1

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Ditt discordnamn: Tysk1en/Tysken

Ange ditt födelsedatum 23 November 2008

Varför ska just du bli staff? för att jag kommer driva servern framåt så vi inte stannar på en punkt utan att vi istället kommer framåt med servern. jag har också varit staff sen tidigare så har jag lite erfarenhet och kunskap.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? staffs som fokusserar på mindre saker istället för de större saker för att de större problemen är jobbigare och tråkigare därför tar dom de enkla och smidiga problemen. Detta ska jag sätta ett stop för om jag blir staff eftersom jag har tålamod och vågar ta beslut.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag ska arbeta aktivt och bra med de andra staffsen så vi tillsammans kan göra servern till en bättre server.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? det är väldigt viktigt att vara seriös med sitt arbete som staff för om man inte gör det så kommer man inte bli tagen seriöst och det är inte så bra om du vill vara en seriös och bra staff som möjligt och eventuellt komma längre upp i staff teamet.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag tar privat livet först av allt men jag är ändå inne i ungefär 4 - 5 timmar per dag men om det händer något i privat livet så tar jag det först så klart

Hur länge har du spelat på Unive? lite mer än 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja, jag har varit helper inom Donations området

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation då jag inte tyckte det var för mig förra gången som staff, Jobb skulle jag inte heller vilja vara då jag inte tror det är något för mig heller, Jag skulle kunna bli Kriminell ansvarig men det är inte det jag vill bli mest, RP skulle jag kunna bli men det spelar ingen roll om jag blir det eller inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka