Nekad Tyronesmith | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tyronesmith

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? yeyefst, eller Alv1n23

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tyrone Smith. Han är 21 år gammal och har haft det tufft i livet. När han bara var 15 år blev hans pappa brutalt mördad av kriminella gäng, och hans mamma föll sedan in i drogmissbruk och dog av en överdos ett år senare. Tyrone drogs in i det kriminella livet och var med i ett gäng, men efter ett misslyckat bankrån tvingades han fly staden och börja om på nytt.
Han hamnade i staden Unive där han bodde ensam i en liten lägenhet. Efter att ha reflekterat över sitt liv insåg han att han ville göra en förändring. Tyrone bestämde sig för att lämna det kriminella bakom sig och istället bli en förebild för andra. Han skaffade ett lagligt jobb och drömde om att kunna hjälpa dem som behövde det mest, speciellt unga och äldre i samhällets sämre delar. Tyrone strävade efter att göra en positiv skillnad och skapa en bättre framtid för sig själv och för andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att vara aktiv spelare, skapa scenarion som är roliga för båda parterna, seriös rp och bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att inte bara rpa för att vinna för sin egna del, utan också att skapa en rolig och seriös rollspelsupplevelse för alla inblandade. Det innebär att jag är öppen för att både vinna och förlora, eftersom det bidrar till en mer spännande scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått serverns regler. Ett exempel på en regel är RDM, eller "random death match". Det innebär att spelarna inte får döda eller slåss utan en giltig anledning eller ett scenario som motiverar det. Till exempel är det okej att delta i strider eller konfrontationer om det finns en bakomliggande historia eller en rimlig anledning till det, men det är viktigt att använda sunt förnuft och undvika onödig våldsanvändning. En annan regel är NLR, eller "New Life Rule". Det innebär att om en spelare dör i en konflikt eller bråk, måste de glömma bort vad som hände och vem som dödade dem när de börjar om. Spelaren kan inte gå tillbaka till sina vänner och berätta om händelsen, eftersom de börjar ett nytt liv och allt ska vara som vanligt igen. Dessa regler är viktiga för att hålla spelet rättvist och roligt för alla spelare på servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag rpa i unive för 1 år sedan och har rpat på unive ett bra tag som krim, polis mm.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad, utveckla din karaktärsbeskrivning.
Beskriv mer om personlighet.
Du kan ansöka igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka