Nekad TYRONEG | Medlem ansökning [omgkarlsson, Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TYRONEG

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil högman

Vad är ditt discord namn? tyrone20#3887

Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 2023

Berätta om din karaktär. jag heter hamza banko jag är 25 år och jag är född i en liten ort jag bor med mina förlädrar min pappa och min mamma och min brorsa.
jag har haft det svårt hemma min pappa drack väldigt mycket alcohol så mamma stack och tog med mig och brorsan och flyttade till en annan stad. jag börja på en ny skola och träffa nya kompisar. jag umgås mycket med mina bästa vänner mohammed ali och mustafa. dom var mina närmaste vänner. men dom gjorde lite dumma saker brott och liknande. så jag blev ju drabbad av det följde med på brott i tidig ålder det börja smått lite bilstölder och liknande. så jag började med det när jag var 16 år. sen så fortsatte det bara och tillslut åkte min kompis mohammed fast. han var på förhör men ha sa ingenting. så polisen hade ingenting på honom så dom valde att släppa honom. sen så gjorde vi ett bank rån som gick lite snett vi tog oss in i en bank och råna banken vi hade 17 gisslor. sen kom polisen så vi förhandlade med dom kommer dom in så skjuter vi 1 gissla sa vi till polisen.
min kompis mohammed gick in i bank valvet och börja borra upp kassaskåpen medans vi hållde gisslorna. sen när allt var klart
så tog vi 50 miljoner och la i 100 väskor. sen kom den svåra delen hur ska vi ta oss ut så vi borrade oss genom taket och försökte fly vi tog med oss 10 väskor och vi hitta en genväg genom taket så vi klara oss vi kom ut vi tog bilen som stog parkerad på en parkering nära banken. körde till skogen brände upp bilen och kläderna. sen så åkte vi hem till mohammeds hus och firade efter en vecka knackar polisen på min dörr och griper mig för bankrån dom hade hittat fingeravtryck på handtaget inne i valvet så jag åkte in till fängelse i 7 år för grovt bankrån. mina 2 kompisar klara sig. efter 7 år kommer jag ut och då ville jag sluta med det kriminella. så jag har haft en stökig bakrgund.

.jag är väldigt glad och social men när jag blir arg så. och gillar att festa med vänner.

blir jag väldigt arg. mitt största intresse är bilar och motorcyklar och umgås med kompisar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? verklig rp och ha det roligt och en bra förebild för nya rp spelare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? kompis

Hur tar du intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka