Nekad tyrone2121 | Whitelist ansökning [Patrik_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tyrone2121

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198278916856/

Vad är ditt namn i verkligheten? emil

Vad är ditt discord namn? tyrone20#3887

Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 2001

Berätta om din karaktär. är 19 år gammal och min karaktär består av businessbranchen skaffa jobb göra bra affärer och köra bil och väldigt intresserad av bilar och hojar och jobbar som businessman och säljer bilar och sånt :D

Varför ska just du bli whitelistad? är duktig på rp servrar och kan alla regler och och är inskriven på andra rp servrar men vill komma in på den här för jag e svensk och förstår mer då

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att de e svenska personer inne och förstår lite mer då eftersom jag är svensk och gillar svenska rp servrar nice med svenska polisbilar

Hur hittade du Multistaden? min kompis tipsa mig för han sa att de var bra server

Vad har du för mål med ditt rollspel? skaffa job och starta min karaktär så verkligt som möjligt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? a men dom är inte jätte bra inte så seriösa men spelar på en server som heter carolina state rp men för rörigt i den servern :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka