Nekad Tyrone smith123 | Ansökan till Servervakt [Lugge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tyrone smith123

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad heter du på discord? Tyrone smith#9540

Ange ditt födelsedatum 25 januari 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan spela från morgonen till sent på natten så kanske typ 12:00 till 04:00.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 4 månader+

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) sextio två gånger men många var felaktiga och jag har blivit bannad jätte mycket förut när jag var icke medlem och av sv bans. senaste gången jag blev bannad var 20 juni och den va felaktig. Jag har blivit bannad mycket förut men blev nyligen unbannad från en P ban för problem spelare men som sagt jag vill visa den riktiga sidan av mig så jag har börjat uppföra mig och visa min rpa på det bästa möjliga och inte lalla runt så mycket som förut, jag har blivit bannad för mycket lall och mycket reglerbrott som jag ångrat grovt och jag vet att jag lärt mig utav de, förut var jag lallig men nu är jag seriös i min rp och jag tagit lärdom av alla mina sjuka bans jag fått. Jag har också blivit bannad för allt möjligt man kan tänka sig men nu har jag förbättrat mig själv som person och min rp och jag vill verkligen bli servervakt för att förbättra rpn i Unive då jag vill verkligen hjälpa denna servern och se hur det kommer gå för den i framtiden.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt för mig är en person som "rensar" servern från regelbrott och andra saker såsom bilar som står på gatan utgivna som behöver dvas. En servervakt finns i unive för att kicka/banna folk som begår regelbrott eller allmänt utför en lallig rp vilket inte är roligt. En servervakt finns också där för att kunna också reviva någon som precis kanske buggats död eller om någon vdmat honom så kan du revva men du skall alltid kräva bevis.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Det jag hade gjort som servervakt är att undelätta jobb för staff teamet och det kan jag göra genom att till exempel /kick folk om de gjort ett regelbrott eller bara allmänt har en lall rp, eller så kan jag använda mig utav /svban och detta kan jag göra om det är ett grövre regelbrott. Med dessa kicks och bans kan jag senare medella till staffs och de kan ta beslutet att förlänga de eller inte. Men som sagt mitt jobb är att bara hjälpa unive som Servervakt och göra ett bra jobb, etrt exempel är att om en icke medlem utför en väldigt lallig rp då kan jag kicka den och skriva ett kort medelande om hur den kan förbättras då jag tycker det är bra istället för att ibland bara sv banna.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en person som bannar/kickar folk som lallar runt och begår regelbrott som underlättar jobbet för staffsen, servervaktsen finns också för att kunna reviva folk som blivit dödade av bug men det krävs också clips på det annars kan man inte reviva då blir det abuse. En förebild för mig är någon som kan alla regler i unive och följer de utan alla omständigheter, det är en person som använder sina perms rätt och bannar/kickar folk för de gjort reglerbrott, helpers och alla staffs är mina förebilder i rpn då jag ser upp till de för de alla sammarbetar för att göra unive till en bättre plats och jag tycker det är bra, detta kan jag bli en liten del av då om jag blir servervakt då kan jag göra sakerna som staffs gör men väldigt minimalt som ändo är väldigt bra.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Sv abuse kan vara till exempel att ha toggleid i ett scenario för egen vinning och det kan hända om någon gömmer sig bakom en buske och du ser hans id då kommer du ju ta hänsyn till det och rpa vilket är sv abuse, det är också sv abuse att använda sig av /revive då du har tillgång till den och du kan hela tiden reviva dig eller andra vilket är tråkigt då unive gett dig perms men du abusar de, det kan finnas måånga typer av sv abuse också i bans och kicks. Korruption är tillexmepl att ge vapen till kriminella ingame som polis och det får man inte göra eller att tillexmepl ta ut bilar till sej själv i sarars och marjalisas som sagt vilket är otroligt tråkigt då man använder det för egenvinning samt powergaming.

Senast ändrad:
Din servervakts ansökan har blivit nekad!
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka