Accepterad Tyrone Smith | Ban överklagan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tyrone Smith

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/xmaltzo/

Ditt Hex-ID: 11000010ea692dc

Vad är din discord tagg? EngblomZ#7337

Vem var det som bannade dig? vible

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: halv ooc ~vible. Återstår: 2 dagar 23 timmar 50 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? kommer inte riktigt ihåg då det var igår, vible snackade om att det var vid meth produktionen och det ända jag kommer ihåg därifrån var att jag och en kompis hade åkt motor cross där och typ sagt att vi behöver skjuts till garaget på ett skumt sätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade plockat meth åt en kriminell som jag skulle åka och göra om till meth för att sedan sälja det till honom, efter att jag plockat så rör jag och min kompis oss ner för att producera det, vi båda satt på en motorcykel. Plötsligt kör jag in i en sten längst marken och motorcykeln går sönder, det var väldigt långt att gå både fram till där man gör om det eller tillbaka där vi kom ifrån, vi hade väntat där ungefär 10- 20 minuter utan att någon hade åkt förbi oss, sedan kommer det en bil i väldigt högfart, jag skriker för att få deras uppmärksamhet vilket jag får, frågar om jag och min kompis kan få skjuts och att vi har väntat väldigt länge för att få skjuts härifrån till garaget för att hämta en ny bil, efter det blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att jag sa något som var Halv OOC det ända jag kan tänka mig var att jag kanske sa något som inte var inom roleplay som bara jag och min kompis visste, och i fall det var det så ber jag om ursäkt, Jag brukar alltid spela inom min karaktär och är social med de som spelar. Men om inte så vet jag faktiskt inte varför jag blev bannad för Halv OOC

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte haft några avstängningar innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vara inom min karaktär lite bättre, kanske låtsas som om att vi var trötta och hungriga och att vi behövde skjuts för våran överlevnad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att tänka ett steg längre inom roleplay att man ska tänka på vad man säger för att i vissa fall kan det man säger för en själv vara roleplay fast för andra som inte vet vad som hänt kanske inte ser det som roleplay, så kanske vara mer tydlig och leva in i min karaktär mer. Om ni unbannar mig så kommer jag att utveckla min roleplay känsla så att något som detta inte händer igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka