Nekad Tyron woodley | Medlem ansökning [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tyron woodley

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197970396289/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad är ditt discord namn? Blosse#5294

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tyron Woodley, Jag är en african amerikan som jobbar som reporter för tillfället. Jag har körkort och hade en saab 9 5 men sålde den. Min karaktär ska egentligen va mer åt den kriminella sidan, men är bara en vanlig medlem i samhället just nu.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag börjat spela unive varje dag nu i ungefär 2 veckor, jag spelade unive för första gången för ungefär 6-8 månader sedan. Jag har 145+ timmar på FiveM. Jag har kört på många FiveM Rp servrar innan men Unive bara fastnade för att det var en svensk server. Jag vill gärna bli medlem på unive för att det är 1. En rolig server 2. Seriös Rp där moddare, trollers, scammers och annat bli bannade ungefär direkt, och admins går runt i no clip runt mappen ungefär hela tiden så att inget dåligt händer 3. det är en svensk server. Jag har läst alla regler jag fattar vad rdm, vdm, frp och annat är.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som jag sa i min andra text så klickade bara Unive för mig, alla har seriöst rp, man måste grinda för pengarna som är bra för då kan inte folk som precis har gått in på servern bara spawna en bil och mass vdm:a. Och det andra skrev jag i ''Varför ska just du bli Medlem på Unive?''

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom mina 2 kompisar 1 heter Pappibanan#5755 och den andra heter sjoturtle#6969 de visade unive till mig för de hade kört det innan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att få spännande och intressanta scernarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mpl på unive är att bidra med bra RP att jobba och att hitta ett gäng, göra t.ex droger och smuggla på Unive på ett rp sätt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej kör bara på Unive, Går bara in på FiveM för att köra Unive, kör oftast unive 2-4 timmar per dag idag har jag varit inne på unive i typ 5-6 timmar

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag fattar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka