Nekad Tyron Jackson | Medlem ansökning [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tyron Jackson

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199194455171

Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Vad är ditt discord namn? Elvin#7091

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Jag heter Tyron Jackson och har precis flyttat in till staden. Jag behöver jobb just nu eftersom jag jobbar på ett ganska dåligt ställe (Postnord). Jag är en 188 cm lång och kommer ursprungligen från USA. Just nu är mitt mål att få mer pengar så jag kan köpa grejer. Är ganska intresserad av bilar! Men tyvärr gick mitt bilintresse lite mer ner när jag va med i en bil olycka där min hund George dog och har varit ganska nere sen dess och därför flytta jag till staden för att börja om på nytt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag vill ha jobb på avancerad nivå och kunna göra mer grejer. Jobb som skulle va trevliga är t,ex Vianor, Mekonomen och Falck.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Sverigers största server helt enkelt, alla spelar på den., Många tycker om den och vill gärna spela mer

Hur hittade du Unive? En kompis tipsa om servern och ville gärna testa de

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att kunna ha så bra RP som möjligt, de gör spelet mycket roligare om RPn är bra. Jag bryr mig inte riktigt mycket om pengar och makt eftersom de blir bara tråkigt med tjafs och sånt så vill bara ha en good time helt enkelt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? RPn måste vara rolig annars blir de tråkigare de är därför jag kommer ha som mål att försöka ha så bra RP som möjligt. Jag vill gärna lära mig mer om RP och kanske lära ut mycket för dom som är nya.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte just nu i alla fall.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 100%, tycker inte de låter bra när folk ska komma och tjata på att man ska läsa de förstör bara för både två om man håller på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka