Nekad Tyron Jackson | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tyron Jackson

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen Chef

Vad heter du IRL? Jag heter Elvin.

Vad heter du på discord? Elvin#7091

Hur gammal är du? Jag är 16 år gammal.

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har nästan 200 timmar och redan på två veckor har jag kört 48h+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Detta är ett ganska intressant jobb och yrke för mig och det är ett mycket roligt jobb också. Att vara chef är en väldig rolig grej att vara eftersom att jag har varit det på andra servers jag har spelat på. Varför jag vill just bli det på Mekonomen är för att jag är mycket bil intresserad och Mekonomen tycker jag är en perfekt plats för mig att vara chef. De är väldigt viktigt att leda ett företag som är så stort som Mekonomen mot ett bra håll och jag har märkt på senaste tid att mekonomen har gått mot fel håll och därför är det mycket viktigt att ha en chef som verkligen ta jobbet seriöst. En viktigt grej att tänka på är att göra platsen till ett tryggt ställe och jag kan verkligen göra det. De är viktigt att engagera sig och visa sin bästa sida varje dag som chef. Det är en ganska stor uppgift som chef också att ibland vara hård mot sina personal men de är viktigt att göra så de känner sig trygga på sin arbetsplats. Många kommer gilla mig som chef eftersom jag kommer vara snäll och omtänksam mot mina anställda som sagt och speciellt mot kunderna. Jag gör det rättvist för alla och jag favoriserar inte någon personal och det är inte moget att heller göra det, de är en viktig uppgift att ha som chef och jag fattar vad som är rätt eller fel när de gäller sånt här. Som chef ska man också visa upp sina idér och ha de som om man varen entreprenör för att verkligen visa att man bryr sig om jobbet man vill ha. Jag är en mycket aktiv medlem i servern och som chef kommer jag att ta in mer aktiva för det tycker jag är de viktigaste i detta jobb. Detta är ett yrke jag älskar och detta jobb är bara en perfekt plats att börja på. Jag tycker om som chef att man ska vara en bra person mot folk och som chef kommer man få mycket ögon mot sig och jag kan klara av den pressen. En annan anledning är att det är en ny industri att vara chef så jag kommer verkligen ta detta jobbet seriöst om jag nu får det!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som sagt har jag varit chef på andra servers, för att vara specifik har jag varit chef på Securitas. På denna servern har jag jobbat i Mekonomen och det var en mycket roligt tid och jag har lärt mig från misstag under den perioden och jag känner att jag kan vara chef över Meko idag för att jag vet hur allting fungerar när de gäller att vara chef , jag var ganska nära chefen som var på Meko när jag jobbade där och lärde mycket från honom. När jag jobbade i Meko var jag erfaren också och det var en plats som är ganska svår att komma till och man måste vara mycket bil kunnig för att komma ditt, jag blev nästan personalansvarig till och med eftersom jag var bra med kunderna och fick mycket cred för de jag har gjort på meko men jag slutade tyvärr där men vill komma tillbaka ditt som en ny person. Som chef har jag lärt mig att informera konsekvenser på bästa sätt till anställda när de gjort fel. Det är mycket ansvar att vara chef och jag kan hantera stressiga situationer och jag kan också ta kritik när kunder kommer och klagar, jag kan till och med försöka lösa problemet kunderna har mot oss om de går för att jag har tiden till att göra det. Detta har jag också kunnat göra när jag jobbade på mekonomen och jag vet hur många av kunderna fungerar därför att jag har jobbat så mycket och lärt känna många under den tiden. Mycket handlar också om hur RPn ska vara och jag vet hur de fungerar eftersom jag har varit chef innan men detta kommer att vara lite nyare för mig eftersom jag aldrig har varit de i ett bil företag men jag fixar det genom erfarenheter jag har. Som sagt så kan jag mycket om bilar och chef jobbet är en ganska lätt grej för mig att hantera och därför tycker jag att jag verkligen kan ta detta jobbet som chef över företaget.

Berskiv din karaktär? Jag heter Tyron Jackson och har varit i denna staden i ungefär 3 månader nu. Jag är 22 år gammal och kommer ursprungligen från USA. Jag föddes till och bli 190 cm men blev bara 188 cm. Jag är en person som snabbt kan bli arg men är oftast glad när jag vaknar upp på rätt sida. Jag hade en tuff uppväxt som kan ha lett till mitt agg problem jag har idag men jag har lärt mig att kontrollera dom efter incidenter som har hänt. Jag växte upp i USA’s förorter, Jacksonville i Florida för att va exakt. Jag var inte den smartaste eleven men jag är ganska bra på att tänka ekonomiskt och jag har mycket bra ledarskap. Jag fattar hur företagsutveckling funkar och som sagt har jag ledarskap också. Min dröm som liten var att bli en basketboll spelare men intresse för bilar började växa. Jag gillar att meka med bilar och har alltid velat ha de som ett jobb, därför började jag jobba på mekonomen där jag kom ända upp till erfaren. Bilar har alltid varit en hobby för mig att hålla på med som sagt, men tyvärr gick mitt bil intresse lite mer ner när jag va med i en bilolycka där min hund George dog och har varit ganska nere sen dess, men mekonomen jobbet fick mig att inse att de finns större grejer framför dig och du ska alltid fortsätta fram och så har jag tänkt. Min vän Sabijan som är en familj kompis frågade mig om jag ville flytta till en stad som skulle förändra mitt liv, och nu är jag här och utan han skulle jag förmodligen inte vara vid den position i livet.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne ganska ofta ungefär 6 till 7 timmar om dagen eftersom jag har mycket tid efter skolan. På vardagar varierar de eftersom mitt schema är lite konstigt. Men på helgar kan jag vara inne mycket ungefär från 11-15 sen beror de på om jag går ut sen kommer jag hem ungefär 19-03 och fortsätter köra.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle inte spela lika mycket om jag inte blev chef men ibland ibland skulle jag köra.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag spelar inte några andra servers längre!

Har du läst våra Regler? Ja, jag kan dom och kan ni läsa min kommentar!

Jag har lärt mig från mina misstag jag har gjort innan och till och med blivit accepterad att komma in i servern igen och därför borde ni frf ge mig en chans iaf.

Jag fattar vad som är rätt och fel nu och jag fattar inte varför ni inte ger iaf en till chans när jag gjorde ett fel bara.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka