Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198054166496/
Vad är ditt namn i verkligheten? Tyra
Vad är ditt discord namn? tyra#1991
Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rebecca Karlsson och är 24 år gammal. Hon växte endast upp med sin mamma Lisa-Ulla eftersom att hennes pappa lämnade henne när hon bara var 7 år. Rebecca är ett ensambarn men har inte blivit så speciellt påverkad av det under hennes uppväxt, hon har haft många vänner osv. När hon senare kom in i tonåren har hon hamnat i dåligt umgänge och det började med att hon testade röka olika saker till att börja testa tyngre grejer med det var inte det enda. I ganska tidig ålder (runt 13) så började hon även att snatta på butiker och använda sig av olika slags vapen. Hon såg det bara som en kul grej tills att hon fick problem med soc och polisen. I ett litet tag så började hon att skärpa sig med allt det dåliga hon höll på med men föll ganska snabbt tillbaka till sina dåliga vanor. Rebecca har väldigt kort stubin och kan bli arg jättelätt men utöver det så är hon en väldigt snäll och omtänksam person. Hon tycker om pengar och att dricka/ta droger med sina vänner. Men om hon har ett jobb så är hon väldigt engagerad i det och försöker att jobba så mycket som möjligt för att tjäna pengar. Hon har även tidigare testat på väldigt mycket jobb som Sjukvårdare, Mekaniker, Polis osv.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har kört här innan och jag har mycket erfarenhet av rp. Jag tycker även att servern är en bra rp server eftersom att den har många spelare som vill spela här och ha det kul. Detta gör ju även så man kan göra massor av olika scenarion med olika personer hela tiden.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tänker söka till polis på servern så jag kan bidra med kul scenarion som polis och jag kommer även att vara aktiv på servern. Jag kan hjälpa andra också så att de jag rpar med kan göra det på ett bra sätt, jag kommer även kunna vara aktiv i dc och bidra till en aktiv gemenskap.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda parterna ska ha kul i ett scenario oavsett om man är gissla, rånare, polis osv.
Hur hittade du Unive? Jag vet inte
Vad är ditt namn i verkligheten? Tyra
Vad är ditt discord namn? tyra#1991
Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rebecca Karlsson och är 24 år gammal. Hon växte endast upp med sin mamma Lisa-Ulla eftersom att hennes pappa lämnade henne när hon bara var 7 år. Rebecca är ett ensambarn men har inte blivit så speciellt påverkad av det under hennes uppväxt, hon har haft många vänner osv. När hon senare kom in i tonåren har hon hamnat i dåligt umgänge och det började med att hon testade röka olika saker till att börja testa tyngre grejer med det var inte det enda. I ganska tidig ålder (runt 13) så började hon även att snatta på butiker och använda sig av olika slags vapen. Hon såg det bara som en kul grej tills att hon fick problem med soc och polisen. I ett litet tag så började hon att skärpa sig med allt det dåliga hon höll på med men föll ganska snabbt tillbaka till sina dåliga vanor. Rebecca har väldigt kort stubin och kan bli arg jättelätt men utöver det så är hon en väldigt snäll och omtänksam person. Hon tycker om pengar och att dricka/ta droger med sina vänner. Men om hon har ett jobb så är hon väldigt engagerad i det och försöker att jobba så mycket som möjligt för att tjäna pengar. Hon har även tidigare testat på väldigt mycket jobb som Sjukvårdare, Mekaniker, Polis osv.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har kört här innan och jag har mycket erfarenhet av rp. Jag tycker även att servern är en bra rp server eftersom att den har många spelare som vill spela här och ha det kul. Detta gör ju även så man kan göra massor av olika scenarion med olika personer hela tiden.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tänker söka till polis på servern så jag kan bidra med kul scenarion som polis och jag kommer även att vara aktiv på servern. Jag kan hjälpa andra också så att de jag rpar med kan göra det på ett bra sätt, jag kommer även kunna vara aktiv i dc och bidra till en aktiv gemenskap.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda parterna ska ha kul i ett scenario oavsett om man är gissla, rånare, polis osv.
Hur hittade du Unive? Jag vet inte