Nekad TymXx3 | Ban överklagan [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lallish243

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199224586010

Ditt Hex-ID: 11000014b5bff1a

Vad är din discord tagg? TymXx3#0764

Vem var det som bannade dig? Jyazz

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Emote Abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För de trodde jag emote abusa till genom väggen till en annan cell och det gjorde jag men jag ska berätta varför.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i fängelset sen kom poliser och satte in alla oss i cellerna från ingenstans men sedan så buggades min gubbe genom väggen till cellen brevid och därför så emote abusa jag tillbaka genom väggen så det skulle vara som första början, för jag buggades.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja eller asså emote abuse eftersom jag buggades till cellen brevid och därför så emote abusa jag tillbaka för att fortsätta scenariot.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet inte men jag har en del bans men kommer inte ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja kanske att inte emote abusa tillbaka till cellen men det skulle vara konstigt om jag plötsligt var i en cell bredvid än där jag var först därför så emote abusa jag tillbaka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man verkligen inte ska emote abusa men som sagt så gjorde jag bara inte det för att komma nån annanstans utan att komma tillbaka till cellen där jag buggades bort från så vi kunde fortsätta scenariot som pågick.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka