Nekad TymXx3 | Ban överklagan [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lallish243

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199224586010

Ditt Hex-ID: 11000014b5bff1a

Vad är din discord tagg? TymXx3#0764

Vem var det som bannade dig? Flygplan

Hur lång tid var din ban? Permanent bannad

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Staff diss

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sa elaka saker till en Flygplan men ni kommer förstå varför nedanför.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fps droppade och då råkade kraschade in i en bil pga. dsync men jag stannade bilen och rpade och sa aj, men mitt spel laggade sönder så man hörde säkert inte det men när jag gick ut ur bilen slutade det lagga och då hörde man att jag sa aj. Sen efter så blev min banöverklagan nekad för jag spammade sedan hoppade jag support och sa att dra in honom. Men det enda de sa att jag skulle göra en banöverklagan vilket jag redan gjort och jag blev väldigt arg sedan skrev jag till Flygplan elaka saker som jag ångrar och verkligen ber om ursäkt, jag tar tillbaka allt jag sa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ber om ursäkt för allt! Jag har aggressions problem och den typen av aggression jag har kallas hämnande aggression och det menas med om nån gör nåt mot mig du bannade nu mig men jag ber om ursäkt då blir jag automatisk arg och vill göra nåt tillbaka, mina tabletter som jag tar heter Diazepam och jag tar 30 mg per dygn dämpar lite av mina aggresstionsproblem men inte allt, så förlåt! Jag går till psykolog varenda vecka en gång i veckan som försöker hjälpa mig och vi hittar på utmaningar som ska hjälpa mig att försöka få bort mina aggresstionsproblem. Jag går hos Leg Psykolog Sören Broms AB om du inte tror på mig.
Jag ber verkligen om ursäkt och verkligen bråkar med mina aggresstionsproblem i vardagen. Jag jobbar på det och försöker förbättra mig:) Jag menar verkligen att ta tillbaka varenda ord jag skrev och sa, jag ber verkligen jätte mycket om ursäkt. Som sagt jag ska försöka kontrollera mina aggressioner men är svårt när jag blir irriterad för då blir jag arg lätt vilket leder till att jag gör saker utan att tänka vad jag gör som då jag ångrar efteråt att jag gjorde, man kan säga att när mina aggressioner kommer fram blir det som det tar över mig mycket och gör att jag gör saker utan att tänka man kan säga att jag får damp attack och sedan när den försvunnit ångrar jag allt. Medicinen hjälper lite men inte exakt allt men jag siktar på att få bort det mer. Jag verkligen älskar unive och det är fivems bästa server, det finns inget annat roligt att spela än unive. Det menar jag med botten av mitt hjärta för annars skulle jag inte skriva den här ban överklagan men framförallt inte ta upp mina aggressions eftersom jag har den hemligt och det är nåt jag verkligen inte är stolt över att ha men som sagt försöker jag förbättra mig som person och speciellt mina aggresstionsproblem då jag går till psykologer hela tiden och ändrar psykologer mycket för att hitta den som kan hjälpa mig bättre, jag skäms verkligen över den för den bidrar endast till negativitet. Jag vill sprida positivet inte negativitet men den tar över ibland och det är svårt att tänka i mitt huvud då för jag är bara så arg och endast tänker på att hämnas kan man säga det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lite över 6 men vet inte exakt hur många bans jag fått.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte säga några elaka saker och betett mig, tänkt på vad jag säger men det är väldigt svårt att tänka på vad jag säger när jag är arg och jag menar verkligen inte vad jag säger.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte säga elaka saker och som sagt jag tänker på samt försöker förbättra mitt beteende när jag är arg men det är svårt att tänka då jag bara säger grejer sen när min arghet har gått bort ångrar jag vad jag sagt så ber verkligen om ursäkt och skulle verkligen uppskattade om du förstod mitt problem jag verkligen har. Tack för mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka