Accepterad TymXx3 | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lallish243

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199224586010

Ditt Hex-ID: 11000014b5bff1a

Vad är din discord tagg? TymXx3#0764

Vem var det som bannade dig? PACDON

Bild på banmeddelande: bild_2023-04-13_195857337.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag rdma men det var fel av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en rättegång så höll en grabb på att slå min vän så jag slog honom två gånger nåt sånt men sparkade inte på han, han dog tydligen vilket jag inte visste utan bara att jag skulle bara slå honom två gånger, sen ställer han sig upp men det hände inte det och istället dog han vilket inte var meningen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel men jag ber verkligen om ursäkt eftersom det inte var meningen och jag skulle bara som sagt få honom att ramla ner på marken men sen att han ställer sig upp, inte blir medvetslös.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har en 36 bans och jag har lärt mig av de, ex. lall så att jag har slutat lalla osv. jag tar verkligen lärdom från dessa bans och försöker att hålla rp nivån så högt som möjligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte slått honom och när han rörde min vän kunde jag bara istället prata med honom använda mer social rp istället för våld.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att mer använda social rp och jag ber verkligen om ursäkt för som sagt var det inte meningen jag slog två gånger.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka