Accepterad Tyhaloca | Ban överklagan [NORRLAND]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tyhaloca

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199086457473

Ditt Hex-ID: 11000013AAA9E38

Vad är din discord tagg? Muzze#6469

Vem var det som bannade dig? Kan inte se min fivme glitchar håller på att fixa det.

Hur lång tid var din ban? Vet att det typ var 6 eller 7 dagar kvar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kan inte se men tror det var något med give wepon eller suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte det måste ha varit en felaktig ban för detta hände också med mina andra två vänner förra veckan men de blev unbannade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner kom ut ur en klädbutik. Vi skulle sen dra upp till sandy. Vi kör i ungefär 250km i motorvägen. När vi är framma ska vi gå till valmo blommor tror jag de heter för vi skulle få 100k för 50 blommor alltså de tär fet bra. Så jag och mina vänner står och plåkar där jag och en annan vän blir bannad. Men min andra vän blir inte. Han kan inte göra en ban överklagan till imorgon.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja för vi gjorde inget fel detta måste ha varit en felaktig ban. Och om vi gjorde något fel skulle min tredje vän också blivit bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alltså helt ärligt hände det 4 gånger som denna en felaktig ban. För supporten försöker inte veta vad som igenkligen har hänt utan de istället bara bannar när de ser något som de tror är fel. De två gånger var att en av de när jag var ny då jag bar runder på en mask och skottsäker väst det fattar jag. Man skulle kunna säga två.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej eller måste man vara krim för att plåka de blommor fattar inte. Så jag har inte fått nån info om att man måste vara krim för det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej inget alls bara för jag blev felaktig bannad eller blev jag bannad för att jag plåkade valmo blommor.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka