Nekad Tygoxx | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tygoxx

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198373137724/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? SKRRRT#3526

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Frank Svensson, han är 21 år gammal och är intresserad av olika slags fordon. Frank är en väldigt lugn person som inte blir osams med många, han gillar också att hitta nya vänner och skapa kontakter. Frank hade en ganska så tuff uppväxt hans pappa dog när han var 13 år gammal och hans mamma var inte så snäll mot Frank. Han blev också vän med dåliga personer när han var ung som gjorde att han blev lite aggressiv vilket han kan vara ibland .

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att utveckla min RP, jag har spelat på servern en månad och jag tycker att det verkar vara en riktigt bra server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är väldigt verklighetstrogen server vilket gör det mycket lättare att nå mina mål i servern.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive via en vän som spelar det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla min RP, samt göra servern till en god plats. Och göra servern så verklighetstrogen som möjligt som tex att jobba på ett seriöst jobb tex något fordons relaterat.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli en seriös arbetare och jobba på tex båtbolaget för att hjälpa andra folk med det dem vill. Jag vill också göra det så verklighets troget som möjligt att variera mellan jobb och fritid.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är bara Unive jag spelar på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka