Accepterad Tygoxx | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tygoxx

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin Fridmark

Vad är ditt discord namn? SKRRRT

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Vlad Esposito och är en man som föddes i Sverige av sin polska mamma 1990. Vlad är en mycket vänlig kille som gillar att vara med vänner men också dessutom gillar att skaffa nya vänner och knyta kontakter med olika folk. Vlad är en fart fylld kille med mycket energi och gillar fart fyllda aktiviteter så som snabba bilar, båtar mm. Vlad är också en mycket bra säljare och har lätt att bli omtyckt av tex kunder eller liknande. Han är som sagt en mycket trevlig kille och gör allt för att hans nära och kära ska trivas i hans omgivning. Men bakom det snälla skalet gömmer sig också en tuff bakgrund, han blev väldigt mobbad under sin tid i skolan vilket gjorde att de satte djupa spår i honom, han började umgås med mycket dåliga vänner som utnyttjade honom på gatan och gjorde honom till en väldigt elak och dum kille vilket han egentligen inte var. Men det gjorde så hans beslut i livet blev väldigt dåliga och han gjorde dåliga val som han skäms för än idag. Men efter en lång kämpan ur det kriminella så lyckas han vända sitt liv och jobba lagligt och tjäna lagliga pengar och det gjorde att han blev helt förändrad och gick tillbaka som den vanliga trevliga Vlad och hans liv fortsätter och ser ut likadant än idag, men vem vet han kanske fortfarande har det kriminella dragen kvar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket god stämning inom rp och göra så alla som jag möter och träffar känner sig trygga och att de har kul på Unive. Jag kommer också kunna bidra med mycket bra rp pga att jag har kört på denna server tidigare men var tyvärr tvungen att lägga ned pga dålig dator, men som sagt kommer jag kunna bidra med mycket bra rp eftersom jag kört här förut och då känner till de olika regler och det som gäller och då har en mycket god kunskap inom rp speciellt inom krimrollen. Jag ska också bidra med att se till att göra rp nivån så hög som möjligt för att då Unive ska kunna få ännu mer folk till servern och då få upp rp nivåerna ännu mer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man ska spela så att båda parterna kan vinna tex om man ska ta ett krim rolls exempel så är det att man rånar en bank tex och när man ska dra där ifrån sen så tar man bilen och åker men sedan efter så kraschar man med bilen och man tar en polis bil och åker där ifrån bara för att vinna det scenariot vilket inte är så sannolikt så om man tex krockar med bilen under ett rån och man kan inte köra där ifrån så ska man iallafall göra det möjligt under hela rånet att både bli fast tagen men också kunna rymma själv.

Hur hittade du Unive? Som sagt så spelade jag har förut men min dator var inte tillräckligt bra så jag var tvungen att lägga av men innan det så hittade jag det via en vän som rekommenderade det till mig. Men nu har jag en mycket bättre dator som klarar av det här:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka