Nekad Tyconz | Medlem ansökning [Gaby_bs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tyconz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Matteus Hagander

Vad är ditt discord namn? Tyconz

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2000

Berätta om din karaktär. Jordan Banks är 23 år gammal och är född i Fort McKinley, Detroit. Jordans pappa Tracy blev skjuten av sin tidigare bästa vän och avled sedan, Jordan var bara 11 år gammal. Jordan har aldrig fått reda på varför hans pappa blev skjuten, han vet bara att Tracy tillhörde ett större gäng och var en högt uppsatt kriminell.

Efter att hans far avled tog hans mamma Olivia med honom tillbaka till Sverige för att Jordan skulle få växa upp i en säkrare miljö, närmre hans svenska släkt och familj. Han hade det tufft i skolan under de första åren och placerades om på olika skolor på grund av att han kunde bli ganska våldsam om det blev tjafs mellan de olika ungdomarna på skolan. När Jordan var 16 år hamnade han på LVU efter att av misstag råkat sålt narkotika till en undercover polis. Under hans 16 månader på LVU fick han hjälp av Hassan på Socialtjänsten för att komma till rätta igen. Hassan blev en viktig pelare i Jordans liv och han blev en kontaktperson som alltid fanns tillgänglig när Jordan hade lite tuffare tider.

Jordan kämpade sig igenom gymnasiet och fick sedan sin gymnasieexamen, en milstolpe han var oerhört stolt över efter att han hamnat efter så många år i skolan. Idag är Jordan byggarbetare och har en stabil inkomst, han kan dock sakna rushen och adrenalinkickarna från när han var lätt kriminell i sina tonår.

Han har hittat nya vänner längs vägen men hans bästa vänner hänger fortfarande kvar i de kriminella kretsarna, därför händer det att Jordan ibland faller tillbaka på att röka cannabis och hjälpa sina vänner gömma viss narkotika eller vapen. Han är däremot inte aktivt i deras kriminella organisation utan har bara svårt att säga nej till sina närmsta vänner när de ber honom om tjänster.

Förutom sitt arbete så gillar Jordan både fotboll och basket. Hans kusin Jaden Hardy är Shooting Guard för Dallas Mavericks men dom har ingen närmre kontakt eftersom att Jordan lämnade Detroit i så tidig ålder, de lekte bara med varandra när det var små.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Sprida bra stämning och skapa bra, roliga scenarion. Jag tror att min kreativitet och samarbetsvilja kan bli en positiv tillgång för serverns RP upplevelse, jag tar RP seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär vanligtvis att agera på ett sätt som gynnar den andra parten eller möjliggör deras framgång eller fördel. Det kan användas i olika sammanhang och syfta på olika strategier beroende på situationen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst alla regler och kollat videon innan man börjar. Några exempel är, RDM. Som betyder Random Death Match eller att man dödar en person utan någon rp bakom det. FearRp= betyder att man ska va rädd för sitt liv. om t.ex någon har en pistol riktat mot ditt huvud så ska du be till personen att inte sjukta och vara rädd för sitt liv. CopBait= att du försöker få polisens uppmärksamhet med att bryta lagen framför de med mening. NLR= Att du inte ska minnas något som hände innan din gubbe dog. Döden= Ifall din gubbe dör i ett scenario, då gäller 12 timmars regeln. Det innebär att du inte får spela på samma karaktär förens 12 timmar sen den dog.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej, jag har inte spelat RP tidigare då jag inte har haft tillgång till en dator. Jag har nu investerat i en dator för 25k och ser väldigt mycket fram emot att lära mig och utveckla och bygga upp min karaktär.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har tidigare skickat in en ansökan som blev nekad pga att tiden gick ut. Jag valde att inte ta min intervju då jag blev totalt less på situationen med Trygg Hansa, detta ska nu vara åtgärdat och därför skickar jag in min ansökan på nytt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad. Gått över 48H. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka