Accepterad twogun | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

twogun

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dilan

Vad är ditt discord namn? twogun166

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2004

Berätta om din karaktär. Kiki Abdisson födes år 2004 i en liten stad. Han barndom präglades av en ständig närvaro av kriminalitet, då han far var en ökänd kriminell som hade sina fingrar i många smutsiga affärer. Trots att kiki växte omgiven av brott och korruption, hade han en passion som skilde han från sin far bilar-

Från en ung ålder fascinerades kiki av motorer, färgglada karosser och adrenalinkickar som bara körningen kunde erbjuda. Han tillbringade timmar i garaget, pillade med motorer och med fin slippande detaljer på de få bilarna familjen hade råd med. Hans passion för bilar blev hans fristad från den kriminella världen som hans far hade dragit in han i.

Genom åren utvecklade kiki en imponerande skicklighet när den kom till att modifiera och att köra bilar. Han deltog i illegala gatlopp, där han visade upp sina färdigheter och känna respekten av de andra moterintresserade i den hektiska staden. men trots att frestelsen av att gå samma väg som sin far var stark, hade kiki en stark vilja utav att skapa sin egna framtid utanför den kriminella världen.

Med sitt brinnande intresse för bilar och en beslutsamhet att undvika kriminalitet, började kiki att jobba hårt för att förverkliga hans drömmar. Han skaffade extra jobb för att spara ihop pengar till att öppna en egen verkstad och han blev sedan snabbt känd som en av de bästa mekanikerna i staden. Genom sitt hårda arbete och dedikation lyckades kiki skapa en framtid för sig själv som var helt skilj från den kriminella världen som han hade vuxit upp i.

Trotts de hinder som han stött på längs vägen, visade kiki att man med vilja styrka och med passion kan övervinna även de mest ogynnsamma omständigheterna så blev han ett gott exempel att det är möjligt att bryta sig loss från sitt förflutna och skapa en ny bättre framtid för sig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Genom att samarbeta med andra kan jag bidra med att skapa en välkomnande spel gemenskap. Genom att visa respekt och stöd för mina medspelare och då skapa en slags av atmosfär där alla känner sig inkluderade där också att dom ska vara välkomna att delta.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela motpartens vinst i ett scenario innebär att jag som roll spelare agerar och tar rätt beslut med syftet tex att ibland kanske jag måste dö för att vi alla ska få ett så roligt rp som möjligt. Eller att låta motparten nå sina mål eller vina i en given situation. Om alla följer detta blir det en mycket mer intressant och dynamiskt. Där jag som spelare väljer att utkmana mig själv genom att inte bara fokusera på min egen framtid utan att också ge plats för att andra ska lyckas.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna! några exempel på servern regler är svensk lag, inga person angrepp eller rasistiska ord mm.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på många olika rp server och har då byggt en helt annan människa när ja spelar som karaktären kiki!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag spelar ofta och hjälper gärna nya rp spelare och är ett data freak.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka