Nekad Twizzy1122 | Medlem ansökning [Natte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Twizzy1122

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198995425301/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar Fernerud

Vad är ditt discord namn? oga#2061

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2007

Berätta om din karaktär. En 32 år gammal kille som heter John Jonsson men kallas för Bobbo och kommer från Jamaica med sin kusin Karl Karlsson som kallas Bobbo Tunda. Bobbo har respekt för polisen men tycker också det är roligt att stöka till det. Han har ett intresse för snabba bilar och har inte så mycket känslor. Han är också intresserad av att pröva på det kriminella livet med sin kusin.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag tycker att det är kul att spela på unive, men det finns många saker man måste vara medlem för att göra, det är den främsta anledningen till att jag vill vara medlem. Jag kommer också att vara väldigt aktiv och försöka bidra med bästa möjliga rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att det blir mer verkligt och ni får fler spelare och roligare och att bidra till positiva saker

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Båda sidor av dig som spelar ett sådant scenario kan vinna. Detta gör scenen intressant för båda parter, inte bara för en. Och det blir roligare att få träffa nya personer

Hur hittade du Unive? Av en kompis på discord som spelade mycket på er server

Vidare till muntliga du har 48 Timmar på dig att ta din intervju annars kommer du bli automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka