Accepterad Twizzy | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Twizzy

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198389623167/

Ditt Hex-ID: steam:11000011997797f

Vad är din discord tagg? AjasPajas#4452

Vem var det som bannade dig? Savage

Bild på banmeddelande: bild_2024-06-17_195248098.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag cyklade in i sjukhuset

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tänkte hämta upp min kompis på sjukhuset (jag visste inte att man fick köra in med cykel) så jag cyklade in i sjukhuset och tänkte bära upp min kompis efter det så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel för jag trodde man fick det bara för att hämta upp min kompis så det är mitt fel över att jag cyklade in i sjukhuset

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte spelat på unive för så jag har inte blivit bannad för vad jag vet

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag inte kör in med en cykel in i sjukhuset nån mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att in köra in med en cykel i ett sjukhus och kommer aldrig göra det igen det har du mitt ord på.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Senast ändrad:
Tillbaka