Accepterad Twixxx | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vit.hjarta

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199800680989/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:11000016db2821d

Vad är din discord tagg? Vit.hjarta

Vem var det som bannade dig? 9jonte

Bild på banmeddelande: IMG_1752.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Pågrund av att jag bröt reglerna såklart.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i ett scenario där jag blev förföljd men jag tänkte att jag kunde åka hem till gänghuset eftersom att de inte verkade vilja göra nånting emot mig. Sedan när jag var påväg att köra in så kör dom in i mig flera gånger och pågrund av att jag var så stressad att de kanske skulle börja skjuta mig så valde jag att skjuta dom. Sedan blev jag tillkallad till support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att det var en felaktig bann. Jag förstår varför jag blev bannad och fick indragen krim. Jag kan reglerna utan till men just då så verkade dom som var med mig inte lägga så mycket fokus på dessa killar som följde efter mig och jag stressade på mycket så att jag bara sköt dom utan att tänka alls. Det ser absolut inte bra ut men jag visste liksom direkt efter att jag kommer att få konsekvenser för detta då jag gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 1. Jag hade kunnat stanna och prata med dom mer för att veta vad det var dom ville och vilket gäng som var med i osv. Det hade hjälpt så mycket och då hade jag nog inte ens kört hem.
2. Jag borde inte ha kört hem till gänghuset direkt utan jag borde ha kört runt lite och skickat prio eller nått.
3. Inte skjutit. Jag borde intervjua skjutit dom då det var utan nån anledning igentligen och jag borde ha tänkt innan och inte stressat så mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Nästa gång så kommer jag inte att göra så förhastade beslut och jag borde ha tänkt på reglerna och varit försiktig speciellt när jag fortfarande var testmedlem.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka