Nekad Twixee | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Twixee

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/RedTwizee/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Lif

Vad är ditt discord namn? Twizee#9382 är dock bannad från eran discord då min polare skrek så fick jag också åka på den bannen

Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2004

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liam Lif . och han är 20 snart 21 år gammal. Hans bakgrund är att när han var liten dog hans föräldrar i krig och hans foster föräldrar tog droger och slog honom. Vilket gav han ADHD men han har alltid varit trevlig men tyst och blyg. När han är själv har han ofta depression. Han har alltid velat ha rättvisa men på ett annorlunda sätt. Han har velat förstöra samhället. Han består av mycket hat men aldrig visar det. Det finns massa saker han hatar men inte så mycket han gillar. Det ända han gillar är att köra runt med en bil utanför stan. Sen när han blev äldre så började allt bli värre, Han gick med i kriminella gäng och började inte sköta sig. Han var i en vidrig smärta och behövde hjälp men fick det aldrig i tid. Tills han blev kallad ´´Det svarta krimodjuret´´ i staden för att han betedde sig som ett odjur. En gång var han nära döden för att landets insats styrkor tänkte fånga honom. Men han lyckas fly genom sina vänner alexander celander och jonathan celander som e väldigt bra vänner

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på servern ett tag och tycker den är seriös nog att man kan lägga ner tid på den och de är väldigt många kpmpisar som kör på just denna servern och kan bidra me roliga scenarion osv

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Seriösa mogna spelare inte mycket lall och folk använder sunt förnuft och tar sina jobb seriöst

Hur hittade du Unive? genom vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ta över stan jag ska försöka få den respekt jag förtjänar

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha kul är allt som är viktigt enligt mig!!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top