Nekad Twitter SaboFNBR | Medlem ansökning [Micke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sabo

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199179677730/

Vad är ditt namn i verkligheten? Matas

Vad är ditt discord namn? Twitter SaboFNBR

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Edison Demic och är 45 år han kommer från Bosnien. Edison kommer från Bosnien och har bot i Bosnien i nästan hela sitt liv. Han flyttad från Bosnien för att han inte kände sig glad eller att han hade jätte mycket skulder på honom osv. Nu när han har flyttat till Sverige så söker han ständigt efter ett nytt liv som han kan leva och börja om på nytt. Han har börjat lära sig svenska och går ständigt på kurser för att lära sig mer. Edison har en familj som bor kvar i Bosnien för att dom skämdes över honom för att hans var så pinsam och att han inte kunde hantera sig själv och hjälpa sin familj när dom behöver hjälp. Nu när han är i sverige så har han försökt att leva som en riktigt svensk gör ingen kriminalitet eller inget. Edison gillar mycket att Mecka med bilar och åka mycket bil. Så målet Edison vill är att börja jobba på Falck och vara helt laglig. Hans 3 positiva saker är att han gillar att göra folk glada,han vill göra folks bästa och att han är rolig. Hans 3 dåliga egenskaper är att han kan bli väldigt stressad när det är något han inte kan,han kan bli väldigt nervös över massor med olika saker och han kan bli lätt arg.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag känner att jag passar in är med ett bra rp till alla spelare och att jag kan göra så det blir lite mer roligt rp och social rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är så många bra och unika rpare som gör att en server blir bättre. Sen är det också spelarbasen som gör att jag blir intresserad.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på en streamer som heter Drobz1

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att göra så alla får ett bra rp samt roligt rp. Sen att man tycker att det är roligt att rpa på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jag kan ge bra rp till alla som vill ha det.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top