Accepterad Twitter SaboFNBR | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sabo

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199115610968/

Vad är ditt namn i verkligheten? Matas

Vad är ditt discord namn? Sabo#0218

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Charlie Karlsson och är 28 år. Charlie har en fru och 2 barn dom 2 barnen heter Alex och Tindra. När Charlie var ung så träffade Charlie sin fru och de började umgås och göra saker med varandra. Efter det så skulle Charlie berätta om sin tjej då för sin familj men det tog ganska hårt på dom för dom tyckte att Charlie var för ung för att ha tjej så dom sa att han inte kan umgås med hon. Det tog väldigt hårt på Charlie så han blev väldigt frustrerade och sa till sin familj att om han inte får umgås med sin tjej så flyttar han ut och det gjorde Charlie. Charlie hyrde en liten lägenhet där han och sin tjej skulle kunna bo. På den tiden var det väldigt jobbigt för Charlie och sin tjej för att de hade ingen stabil ekonomi för de jobbade med inget då. Charlie märkte att det inte håller så när han blev äldre så sökte han till Trygghansa då han trivdes väldigt bra och tjänade normal stor lön. När Charlie märkte att allt var på plats ekonomin lägenhet osv så ville han skaffa barn. Det gick lite längre tid då de inte kunde skaffa barn för att Charlies tjej inte kunde. Det gick och gick efter det så skaffade dom en unge som heter Alex. Charlie hade liksom aldrig haft en riktig familj då han flyttade från sin familj i tidig ålder. Det gick och gick efter det så fick Charlie en unge som heter Tindra. Det gick och gick och nu står dom här och har flyttat in i en stad som heter Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för jag tycker att jag kan ge bra rp samt kan jag bidra med bra Community. Jag kan göra så folk skrattar har kul och att folk känner sig välkomna då jag gillar att hjälpa folk.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att vara så intresserad av eran sever är att jag har sätt att alla har kul och är välkommna då jag tycker att om man är välkommen på en server så är den bra. Jag har sätt många skratta och ha det kul då jag vill ha samma känsla.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en streamer då kallad Cosmo_bt

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med min karaktär är att han skulle vilja ha en ljus framtid då inget kriminellt droger osv. Han älskar ju fortfarande sitt Job på Trygghansa så han jobbar uppåt för att då kanske bli chef. Samt så kommer han vara väldigt social av så då jag tycker att Severn ibland behöver det då Charlie är väldigt social av sig och gillar att prata med människor.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har som mål att försöka delta i så mycket som gör Unive bättre. Samt att min karaktär vill bli Trygghansa chef. Jag vill hjälpa till med unive så det blir bättre rp bara inte gang gang men också socialt rp och att folk kan komma till eran server och känna att man platsar och är välkommen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja det är jag ungefär 7+ h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka