Accepterad twitchdimyt | Whitelist ansökning [Leo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

twitchdimyt

Icke Medlem
Meddelanden
965
Reaction score
74
Användarnamn: twitchdimyt

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/TwitchDim/

Vad är ditt namn i verkligheten? KingThatsBackInmsrp

Vad är ditt discord namn? TwitchDim#6976

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Mohammed Svensson han är en person som har varit riktigt arg förut han har varit med i gäng han är snäll mot andra men om nån är it snäll så kommer han bli kaxig han är ifrån Saudi Arabien där han flyttade till Sverige för hans pappa hade fått ett jobb där dom blev rikare sedan dog hans föräldrar av en skottlossning och polisen värkande ej leta efter dom som sköt hans föräldrar. Han har alltid drömt att bli polis men hade ville bli något annat jobb först och det va något med bilar så han tänkte istället att börja jobba på autoexperten att bli chef och efter nån vecka att bli polis

Varför ska just du bli whitelistad? Jo jag vill bli WL på denna server för jag tycker om rpn här ni har härliga scenarion och härliga spelare som är riktigt snälla jag vill spela här också för ni har bra rp nivå som jag vill spela på en server med bra rp nivå, denna server har jag också spelat på i 4 månader men jag blev bannad och tycker riktigt dumt av mig

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag tycker om scriptsen jag tycker om servern rp här på multistaden där jag har en original server jag kan spela på jag tycker också om att spela där det är många spelare

Hur många timmar har du på FiveM? 638

Hur hittade du Multistaden? jag hittade den i servern i server listan som hade många spelar och testade och som hade seriös rp med snälla spelare

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka