Accepterad twitchdimyt | Whitelist ansökning [Erkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

twitchdimyt

Icke Medlem
Meddelanden
965
Reaction score
74
Användarnamn: twitchdimyt

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/TwitchDim/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dim

Vad är ditt discord namn? TwitchDim#6976

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. min karaktär heter han är en person som har varit riktigt arg förut han har varit med i en alkoholist rökt riktigt mycket back in the days. idag så han är snäll mot andra men om nån är it snäll så kommer han bli kaxig han är ifrån Norge där han flyttade till Sverige för hans pappa hade fått ett jobb där dom blev rikare sedan dog hans föräldrar av en skottlossning och polisen värkande ej leta efter dom som sköt hans föräldrar. Han har alltid drömt att bli polis men hade ville bli något annat jobb först och det va något med bilar så han tänkte istället att börja jobba på autoexperten att bli chef och efter nån vecka att bli polis

Varför ska just du bli whitelistad? För jag har bra rp som jag kommer bidra bra till servern men också riktigt roliga RP scenarion så att alla ska ha kul, jag är en efranen RPare har 721 timmar på fivem jag kommer följa alla regler jag kommer också sitta i discorden när jag spelar och jag kommer it bli oftast bannad ska försöka och it bli det. Drf ska jag just bli WL

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag tycker att servern är riktigt bra och har många scenarion som är kul och bra rp scenarion som t.ex bankrån polis scenarion och en anledning till kolla ^^

Hur många timmar har du på FiveM? 721

Hur hittade du Multistaden? har spelat i den i 4 månader

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka