Nekad twitchdimyt | Chef-jobb ansökan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

twitchdimyt

Icke Medlem
Meddelanden
965
Reaction score
74
Användarnamn: twitchdimyt

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? autoexpert (ägare)

Vad heter du IRL? Dimitrios

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 592

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag kan bidra med mycker grejer till autoexperten göra det stort och större för jag ska göra auto ett bra ställe att komma och trima bilar sedan så kommer jag se till så att det finns anställda och att det finns pengar i kassan och se till så att det kommer mycket folk och att det kommer många som vill börja jobba här på autoexperten

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har många erfarnheter inom vianor och jag kan mycket jag har jobbat inom autoexperten som att jag kommer ihåg jag kan göra mycket lägga in turbo och mycket jag kan till och med meka bilar och trima bilar

Berskiv din karaktär? min karaktär heter Mohammed Svensson han är en person som har varit riktigt arg förut han har varit med i gäng han är snäll mot andra men om nån är it snäll så kommer han bli kaxig han är ifrån saudi arabien där han flyttade till sverige för hans pappa hade fått ett jobb där dom blev rikare sedan dog hans föräldrar av en skottlossning och polisen värkade ej leta efter dom som sköt hans föräldrar.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka