Accepterad twitchdimyt | Ban överklagan [vedo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

twitchdimyt

Icke Medlem
Meddelanden
965
Reaction score
74
Användarnamn: twitchdimyt

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/^8TwitchDim

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^8TwitchDim

Vad är din discord tagg? TwitchDim#8163

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit permanent avstängd för: Lallar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det vart jag som gjorde fel där att jag stegrade i bilfirman och körde ut ur dörren vid bilfirman istället för den andra vägen det är bara för man kan ej köra ut där ifrån

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade köpt en motorcykel med min vän och jag tänkte börja flexa framför marja lisa och gunila och säga volvo är bäst och börja stegra framför dom för att leka cool för det är min karaktär sedan så tänkte jag köra förbi dörren för att leka cool framför dom samt att den andra dörren ej öppnade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det vart jag som gjorde fel det ända jag ville göra vart bara att stegra o flexa framför gunila o marja och säga att volvo är bäst

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad förut men jag har alltid förstått mitt misstag för jag försöker verkligen ej bli bannad från servern hela tiden

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? it stegrat framför marja lisa och gunila och tagit rätta vägen ut istället för det var så dumt av mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att it lalla runt i bilfirman och att försöka komma ut i ett annat sätt ifrån marja lisas

Har du läst våra regler? Ja

Jag ber hemsk om ursäkt det är bara utgången när man har köpt bil fungerar ej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka