Accepterad twitchdimyt | Ban överklagan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

twitchdimyt

Icke Medlem
Meddelanden
965
Reaction score
74
Användarnamn: twitchdimyt

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/TwitchDim/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^5TwitchDim/Bananmannen

Vad är din discord tagg? TwitchDim#6976

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? perm bannad ooc ig suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för när jag skulle prata i dc så pratade jag ooc ig och sedan så suntförnuft för jag robbade någon stans där det va en bostad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en vän skulle robba personen som vi såg min vän tar vad han har och jag skulle prata i dc fast tryckte på knappen man pratade ig med och sedan sa "ska vi döda oliver för han fearrpar" eller vad jag sa sedan så när min vän stack så tog han bilen och sedan lämnade för han skulle iväg sedan så tappade jag suntförnuft känslan och börja springa runt i bostaden som vart riktigt fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va en rätt ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja försöker lära mig av dom men blir alltid bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att it gått ooc ig och it springit runt som en tönt i en bostad

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig göra fel och it göra regelbrott

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka