twitchdimyt | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

twitchdimyt

Icke Medlem
Meddelanden
965
Reaction score
74
Användarnamn: twitchdimyt

Vad är ditt namn i verkligheten? dimitrios

Vad heter du på discord? Twitchdim#6666

Ange ditt födelsedatum 12 ska fylla 13

Mellan vilka tider kan du oftast spela? kan spela bara när jag ej har läxort och efter skolan bara när jag är ej ute med vänner

Vad skulle du göra om du blir staff? jag hade hjälpt till spelare att få upp sin rp nivå till en högre nivå så att vi spelare här på multistaden skulle kunna ha det roligt. jag hade rensat alla trollare rdmare samt vdmare och fearrpare jag vill hjälpa spelare få ha roligare här på multistaden. jag hade tagit supports så folk får sin hjälp. om nån hade sagt att han tappa en gun efter restart så kommer jag altid fråga för bevisför annars så blir det felaktigt. jag vill verkligen ta många intervjuer som WL intervjuer / servervakts intervjuer jag är rigtigt bra på det för nu är jag Wl ansvarig/ servervakt jag visar hur bra jag är på att göra grejer. jag vill försöka göra multistaden en av fivems bästa servrar så att många folk skulle vilja spela på den här fantastiska servren

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag kommer kunna bidra mycket till multistaden jag kommer bidra med mycket bättre rpa med att resna rdmare vdmare och fearrpare samt alla andra som bryter mot regler

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? ja det har jag jag har varit staff på en server förut där jag fick lära mig mycket jag tog många intervjuer fick in riktigt många spelare som en av världens bästa fivem servrar där alla vill gå in och rpa en av världens bästa fivem servrar där alla vill gå in och rpa en av världens bästa fivem servrar där alla vill gå in och rpa en av världens bästa fivem servrar där alla vill gå in och rpa på. jag har också varit staff här jag gjorde mitt arbete rätt tills jag blev demotad för andra grejer. jag hade noclipat runt och specat många spelare

Har du några tidigare erfarenheter? japp det har jag jag har varit staff på andra servrar förut ju

Vad kan du om skripts? knappast

Varför vill du bli staff? jag vill hjälpa till det här fantastiska kommunitet att bli riktigt bra så att vi kan få in en mycket högre rp nivå samt spelare som vill verkligen spela och it komma hitt och trolla jag vill också bli staff för att jag kommer alltid följa reglerna som staff jag vill verkligen göra det att bra kommunitet som många vill verkligen spela på en bra rp server

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? yes men jag spelar ändå på ingen annan server

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? yupp

Senast ändrad:
+rep han är bästa grabben här på servern och är trevlig och snäll mot alla han förtjänar staff!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka