twitchdimyt | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

twitchdimyt

Icke Medlem
Meddelanden
965
Reaction score
74
Användarnamn: twitchdimyt

Hur gammal är du? 14 fyller 15 deccember 29

Vad heter du? dimitrios

Vad heter du på discord? twitchdim#7255

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag kan spela hela veckan men några tider måste jag gå t.ex om vi ska ut med familjen eller med vänner eller nä vi ska äta eller när jag ska göra läxor för jag går ju i skola sen efter skolan går det också bra att spela

Vad skulle du göra om du blir staff? jag hade börjat sett alla staffs och säja hej till dom jag hade går runt i staden frågat om dom behöver hjälp med något hur man skaffar något t.ex ett jobb jag hade hjälpt servern och utvecklat den jag hade speccat set lite hur alla kör det här med staff jag hade också fått in seriösa spelare om jag hade också blivit white list ansvarig jag hade hjälpt dom med rp så att dom får bättre

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? jag har varit staff på en server som heter stockoml kommuns roleplay det är min väns server det har varit bra där jag hjälpte mycket men han har stängt ner den servern för att han hade mycket annat att gjöra han började spela en ny server som heter extended rp.

Har du några tidigare erfarenheter? ja jag har mycket erfarheter om staff jag kan många commands t.ex /crash eller /noclip jag vet hur man skickar meddelanden utt till chatten den kallas /twt sen skriver man vad man ska seja så kommer meddelande skickas till hela chatten

Vad kan du om skripts? jag kan inget om skripts

Du har skickat 5 ansökningar bara idag? Du kanske borde skicka en sedan vänta på en staff-ansvarig. Tror det blir mindre chans att bli staff om man spammar ansökningar. Sedan så stavar du fel på en massa grejer och t.ex /twt Grejen ingen aning vad du menar där du kanske menar /announce?

Lycka till!

Kan inte riktikgt motivera men det känns så som du skrivit din ansökan att det inte anses lämpligt och tillräckligt och även utifrån dig som Medlem på andra sätt. Därmed kommer jag att Neka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka