twitchdimyt | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Du avgick som staff den 19de September och jag är väldigt säker på att avgående staffs ska vänta minst 1 månad innan dem söker igen.

Du avgick som staff den 19de September och jag är väldigt säker på att avgående staffs ska vänta minst 1 månad innan dem söker igen.
asså du är så störig pråiktigt kan någon staff be han sluta kommentera han har något emot mig förstår it bara för han ej fick gå med i mitt gäng haha

asså du är så störig pråiktigt kan någon staff be han sluta kommentera han har något emot mig förstår it bara för han ej fick gå med i mitt gäng haha
Jag har ju rätt, man ska vänta 1 månad innan man söker till staff när man själv avgår. Har inte med något annat att göra :P

Jag har ju rätt, man ska vänta 1 månad innan man söker till staff när man själv avgår. Har inte med något annat att göra :p
Sluta kommentera för du är så störig bara förstör allt sedan så är du arg för du fick ej va med i mitt gäng snart kommer jag prata med staffs

Sluta kommentera för du är så störig bara förstör allt sedan så är du arg för du fick ej va med i mitt gäng snart kommer jag prata med staffs
Jag förstör ingenting alls och jag har lika mycket rätt att kommentera här som dig. Som sagt återansök den 19de oktober.

Men du var duktig som staff och tycker ändå du borde bli det igen. +rep

Okej 3 dagar men ändå, ansöker man till staff måste man gå in helhjärtat för det och ser sig själv som staff om 2-3månader också och inte avgå efter 3 dagar. :)

Men lycka till.

Okej 3 dagar men ändå, ansöker man till staff måste man gå in helhjärtat för det och ser sig själv som staff om 2-3månader också och inte avgå efter 3 dagar. :)

Men lycka till.
jag försöker alltid gör mitt bästa men nu kommer jag ej avgå efter 3 dagar

Du har blivit staff och sedan avgått, hur ser du på det nu? Kommer du att stanna kvar i staff teamet och prioritera staff arbetet före rp eller hur känner du själv?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka