twitchdimyt | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

twitchdimyt

Icke Medlem
Meddelanden
965
Reaction score
74
Användarnamn: twitchdimyt

Vad är ditt namn i verkligheten? dimtrios

Vad heter du på discord? twitchdim#6666

Ange ditt födelsedatum 12 ska fylla 13

Mellan vilka tider kan du oftast spela?
söndag 12.00 till 20.30måndag 14.20 till 20.30 när det är lov 12.00 till 23.30
tisdag 14.20 till 20.30 när det är lov 12.00 till 23.30
onsdag 13.05 till 20.30 när det är lov 12 till 23.30
torsdag 14.20 till 20.30 när det är lov samma som tisdag onsdag måndag
fredag 12.50 till 23.30
lördag samma som fredag

Vad skulle du göra om du blir staff? jag skulle använt mitt arbete att hjälpa till servern att förbättras mycket mera jag kommer vara i support medans jag speccar folk jag kommer alltid gå på reports jag kommer göra så allt är lugn o ro och jag kommer altid fråga om bevis på nåt som har hänt om jag it får bevis så bannar jag inte men om någon vart med i händelsen så frågar jag dem vad som hände. jag hade hanterat ett scenario riktigt bra om ett scenario hade gått fel hade jag tagit alla till support frågat om bevis på händelsen sen hade jag bannat dem som gjorde fel. jag kommer alltid banna personer som it följer regeln suntförnuft

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag tänker att jag kommer hjälpa multistaden med allt jag kan som staff jag kommer alltid vara ärlig jag kommer göra mitt bästa för att nå toppen för multistaden

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där?
ja det har jag jag har varit staff på en server förut där jag fick lära mig mycket jag tog många intervjuer fick in riktigt många spelare som en av världens bästa fivem servrar där alla vill gå in och rpa en av världens bästa fivem servrar där alla vill gå in och rpa en av världens bästa fivem servrar där alla vill gå in och rpa en av världens bästa fivem servrar där alla vill gå in och rpa på. jag har också varit staff här jag gjorde mitt arbete rätt tills jag blev demotad för andra grejer. jag hade noclipat runt och specat många spelare. jag hade också noclipat runt greenzones där det brukar hända mycket lalleri mest vid bilfirman

Har du några tidigare erfarenheter? ja det har jag jag har varit på multistaden samt en annan server jag vart bra staff jag blev demotad för andra grejer men jag vill göra om mitt arbete som staff och göra det bättre

Vad kan du om skripts? inget

Varför vill du bli staff? jag vill hjälpa till servern att det ska bli en riktigt bra server med inga failrpare jag tycker it om såna personer som vill förstöra för andra då dom andra vill ha det roligt dom vill spela jag

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? spelar it på nån annan spelar bara på multistaden

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? ja det fattar jag

Senast ändrad:
+REP Twitchdim är en duktig och trevlig person som är väldigt duktig inom staffarbetet. Han förtjänar lätt en chans som staff. Förmodligen en av serverns bästa kandidater!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka