Nekad twitchdimyt | Ansökan till avrättning [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

twitchdimyt

Icke Medlem
Meddelanden
965
Reaction score
74
Användarnamn: twitchdimyt

Vad är ditt discord namn? TwitchDim#6666

Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? Dansken/mille

Av vilken anledning ska personen avrättas? denna personen så vet jag ej vad jag ska säga men denna personen har varit med i mitt gäng och nu har han lämnat förut när han gick med i ryska mafian då fick jag höra av en kille ig och han sa att en kille som heter dansken/mille hade sagt allt till oss om att vi vart vagos och att vi har vapen, som vart troligen en han stannade igår det va mig. Och som boss är jag riktigt rädd att dom kommer göra en hus ansökan för han vet vårt gäng hus och allt och jag vill få bort han här ifrån.

Hur ska personen Avrättas? vi kommer ta många bilar en 6x6 bil samt rs6 vi kommer. vi kommer att skriva via atwt så att han svarar sedan om han ej gör det så kommer vi leta upp honom. köra till ett hemligt ställe där vi pressar han på information för jag vet att han är kriminell en liten bit vi kommer att ta han tortera han riktigt mycket med bensin vi kommer många att sikta shotguns tommy guns kommer vi att använda till allt för att veta vrf han har hålt på sådär och varför han lämnade brödraskapet. allt han säger kommer vi skriva ner vi kommer köra ditt men om han ljuger så kommer han få skot av en pistol som värre han gör så får han ett större skot efter allt så frågar vi vrf han kallar alla bögar och är fett kaxig och hur han lämnade och svek detta gänget sedan så bränner vi upp han så skjuter alla med shotguns pistoler och tommy guns och sedan tar alla en bild och skickar till instagram vi kommer ta en bild när han suger av alla oss samt när vi skjuter igel han och bränner upp honom

Med vilket vapen ska han avrättas med? shotgun pistol kniv samt

Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? 4 stycken

Vad heter personen ingame? mille

När ska han bli avrättad? idag nån gång

Senast ändrad:
Det är en ny karaktär som är polis som heter Sebbe och då kan du inte avrätta han då han inte spelar på den andra karaktären

Du verkar ha brist på information om honom och det visar sig även att han spelar på en annan karaktär som han är polis på vilket betyder att han inte vet någonting om erat gäng såvida inte polisen har information om er.

Nekad, låser och & arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka