Accepterad twitchdimyt | Ansök till whitelist ansvarig [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

twitchdimyt

Icke Medlem
Meddelanden
965
Reaction score
74
Användarnamn: twitchdimyt

Vad är ditt namn i verkligheten? dimitrios

Hur gammal är du? 13

Vad heter du på discord? TwitchDim#6976

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? nästan alltid, jag brukar refresha min sida så jag ser mycket då i hemsiadan jag kommer hem tidigt och då så kommer jag gå in i forumet och kolla om någon har skickat och om någon har taggat mig och det är ingen online WL-A så tar jag han direkt

Hur aktiv är du i discorden? hela tiden

Varför vill du bli whitelist ansvarig? för jag vill hjälpa staffs underlätta denna ansvarigheten till oss WL-A och att få in bra spelare som tycker om denna servern. jag vill att folk som kommer in hitt har bra rp som kan rpa följer reglerna jag kan alla regler själv RDM= dödar utan anledning osv finns många regler detta är varför jag vill bli WL-A= för jag vill hjälpa till få in mer spelare i servern som är speciellt WL så att dom kan ha det mycket roligare att gå med i WL gäng ha WL jobb och att hjälpa till med staff teamet så att staff behöver ej ta lika mycket WL intervjuer eller kolla WL ansökningar så att dom kan försöka få bort alla trollare som bryter mot regler jag vill hjälpa dom få det roligare i rpn jag vill få in bra rpare bra spelare som är bra på rpn.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? för jag hade gjort ett bra jobb som det jag är mogen jag har blivit vidare intervju till support har varit staff förut tror mina erfarenheter passar, jag hade lyssnat om nån taggar mig om WL intervju så tar jag han direkt jag kommer göra allt för att servern får tillräckligt mycket spelare så att servern blir kändare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej jag spelar på ingen annan server bara multistaden RP AKA multi kungarna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka