Accepterad twitch peravuka | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? petar

Vad är ditt discord namn? petarvuk05

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dragan stankovic 32

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll hjälpsam omtyckt

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Dragan stankovic är en 32 år gammal man med serbiskt ursprung han växte upp i en famillj där hårt arbete, respekt och sammanhållning var viktigt. under uppväxten lärde han sig ta ansvar tidigt och klarar sig genom motgångar. erfarenget från livet har gjort hohom mogen och målmedveten. framtidsplaner i framtiden vill han ha ett jobb och en trygg ekonomi om att bilda familj och skapa ett säkert liv för sina nära och kära. Han vill utvecklas, både personligt yrkesmässigt och bygga en framtid som han kan vara stol över.

Vad kan du bidra med till serverns RP? kan bidra till en god rp nivå då jag har mycke erfarenhet inom rp och kan alltid hjälpa till med vad som rp mässigt/utveckling

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de är att du ska acceptera att om du förlorar ett scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? såklart när jag var ny till fivem så bröt jag mycket emot metagaming då jag ej visste riktigt vad det innebärde och såklart har jag lärt mig genom reglerna att följa dom.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? bidra till bra rp bidra till utveckling rapportera om du ser någon göra något fel ingen rasism

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? vet faktist inte tror nog att jag kan bidra till god rp på denna server har spelat här innan mycket haft gäng osv tror nog det skulle bli jättekul och börja spela här igen

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
fixat (:

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka