Nekad twitch peravuka | Medlem ansökning [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? petar

Vad är ditt discord namn? jagpissapadom

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2004

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Dragan och är ny inflyttad till unive och har rätt så dålig svenska och ska försöka tjäna lite pengar på servern genom liter kriminella grejer och försöka starta en verksamhet och skapa ett stort brödrarskap på servern

Vad kan du bidra med till serverns RP? kan bidra till en hög rp nivå då jag har mycket erf inom rp och spelat här på unive för 3 år sen spelade här i 2 år och valde att sluta då jag märkte att rp nivån börja sakta inte passa in i min rp nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att inte tänka på pwg2 och försöka göra ett bra scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? aa några exempel är Metagaming så om nån av dina kompisar skulle göra illa sig och skriva vart dem är på discord tillexempel så kan du inte bara åka dit eftersom karaktären du spelar inte hade vetat något om det. en till är Fear RP så om jag skulle bli rånad med en pistol mot huvet så kan jag inte bara leka tuff och spela som det inte gör mig något utan man ska reagera som det vore ditt egna liv som står på spel. VDM att man inte får använda sin bil som ett vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? yes typ 1700 timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? vill bara att ni ska veta att jag kommer bidra till mycket på denna server

Nekad.
Anledning: Utveckla "Berätta om din karaktär."

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka