Zachary Erschens
Icke Medlem
- Meddelanden
- 27
- Reaction score
- 0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1115776653331800104
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv klockan var 6 på morgonen och jag körde när jag såg en grabb som höll på att skjuta mot min vän. jag blev rädd och tänkte bara stoppa de som hände. jag körde mot han och allt gick jätte snabbt. efter de blev de kaos och jag va i chock. jag fatta inte va som hade hänt och allt kändes helt overkligt.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? jag tycker inte de va fel de va jätte tidigt på morgonen och nästan ingen va inne. jag mena inget illa mot servern eller han jag körde på. jag gjorde inte de för att förstöra eller bryta mot reglerna.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1115776653331800104
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv klockan var 6 på morgonen och jag körde när jag såg en grabb som höll på att skjuta mot min vän. jag blev rädd och tänkte bara stoppa de som hände. jag körde mot han och allt gick jätte snabbt. efter de blev de kaos och jag va i chock. jag fatta inte va som hade hänt och allt kändes helt overkligt.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? jag tycker inte de va fel de va jätte tidigt på morgonen och nästan ingen va inne. jag mena inget illa mot servern eller han jag körde på. jag gjorde inte de för att förstöra eller bryta mot reglerna.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja