Accepterad Twinforce | Medlem ansökning [kenzo21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Twinforce

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/hdh5htfghfj/

Vad är ditt namn i verkligheten? Love Karlsson

Vad är ditt discord namn? Twinforce#0604

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Benny Andersson och han hade en riktigt svår uppväxt och han var 8 år hans föräldrar knarkade samt att han blev mobbad i skolan. När Bennys pappa fick en pojke blev han liv rädd för att Bennys mamma och pappa var ganska unga dom var 20 år båda två. Men då så när Bennys mamma skulle få han så blev pappan rädd och försökte att fly men han fick ingen chans. Sedan så 2 år senare var han så deprimerad och började att köpa knark för att få bort depressionen. Sen blev han riktigt beroende och då dog han i en överdos i en pundar stuga. Hans mamma var en riktigt positiv människa hon var glad att ta hand om Benny. Hon var den ända som älskade honom och även tog hand om han. Hans mamma tog inte droger och hon drack inte heller alkohol. Sen blev benny 23 och vill flytta till unive och skaffa ett medlemsskap för att skaffa ett bättre jobb som en mekaniker. Satt han var inte så nöjd med att vara en reporter. Just för att han behövde mer pengar för hans familj och han ville ha ett roligare jobb satt han inte heller skulle bli deprimerad eller få en dålig arbetsskada som hans pappa fick.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag ska bli medlem är för att jag vill skapa bättre scenarion och kunna skaffa mig ett bättre jobb satt jag kan tjäna lite mer pengar. Sen så att jag skulle kunna köpa en bil till mig och frugan som vi kan åka runt i sedan åka till piren och kanske ta med ungarna på en fisketur. Har även läst och kan alla regler utantill.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat på en del serverar innan jag hamnade på unive men unive fallar mig mest i smaken pga den varierade mängden spelare och den bra staffen som faktiskt gör ett bra jobb med att ta bort alla som inte hör hemma på servern. En annan anledning till att jag föredrar unive över någon annan server är på grund av alla de möjligheter man har till att göra många olika saker

Hur hittade du Unive? jag har hört talas om servern innan, men fram tills att en kompis rekommenderade servern till mig så var det ett självklart val av server att utveckla sin karaktär på

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill träffa och umgås med människor som gillar samma saker som mig själv till exempel bilar. kanske också börja arbeta inom fordons inriktade jobb som Marja Lisa Te.x

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill utveckla min RP erfarenhet samt utveckla mig karaktär Benny, Jag vill skapa bättre Rp scenarion och för att kunna förgylla det så skulle det underlätta med medlemskap hos er, Ett scenario jag kan skulle vilja göra är att skaffa ett jobb som passar Benny mer och hjälpa fler folk på vägen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? NOPE!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka