Nekad TwineCheese | Medlem ansökning [Hannes_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TwineCheese

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel Syrén

Vad är ditt discord namn? TwineCheese#7733

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Bosse Bildoktor född år 2003 och är uppväxt i en liten by i Lappland vid namn av Stensele vid en befolkning av ungefär 500. Han hade en ganska svår uppväxt. Hans Pappa var en alcholist som ibland brukade slå han och hans mamma. Bosse Bildoktor har gått igenom terapi och det har hjälp han väldigt mycket. Hans mamma gjorde slut med hans far och de flyttade till ett samhälle vid namn av lycksele. När Bosse gick i skolan hade han det lite tuft men han lyckades ta sig igenom Årskurs 1-9 hyfsat lätt och han skaffade sitt am-körkort och skaffade en EPA-traktor och har nu levit sina dagar ensam. Bosse har blivit fast besluten att bli en polis. Eftersom hans far var en. Bosse tyckte om sin far även fast han kunde tappa kontroll ibland. Bosse längtar till sina dagar som polis och ställa rätta i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jo, jag kommer ha roligt, ha en seriös rp, arbeta hårt, ansöka som polis, jag kommer bidra till vad, skaffa kompisar och kommer vara en bra polis.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Möjligheten att förstöra motpartens resurser ger konfliktparterna en surrogat tillfred ställelse. Den blockerade vilja kan få ett utlopp, och man kan få uppleva en känsla av makt i sin vanmaktssituation. Den andra sidans förluster bokförs som egna vinster, även om de inte egentligen ger några egna fördelar.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive gemon att Cosmo_bt spelade det på tiktok och tyckte det såg otroligt roligt ut och det är det verkligen jag har fallit för denna servern och hoppas på bli medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka