Nekad Twiezi | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LooKas

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
3
Användarnamn: Twiezi

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/SiegHeil_Hitler/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: LooKas#6924

Vad är din discord tagg? LooKas#6924

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning svårt och veta då personen blockat mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kollade på film på min tv

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet att dumle har nånting emot mig och jag tycker lika illa om honom som han tycker om mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Suntförnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nää vet inte ens vad jag har gjort, blev bannad ingame av dumle så satt och snacka med han varför han banna mig sen va det inge mer än det jag stängde av datorn och la mig i sängen sen dess har jag inte varit inne

Har du lärt dig någonting efter din ban? Tror inte det, ingen ide att fråga honom då han har blockat mig och det är bra om ni meddelar varför nån blir bannad ifrån discord. Dumle har tidigare bannat mig för copbait och lall för att han är lite bankåt och såg tillfället och göra det då det va jag. Jag gjorde en unban request och skrev att jag inte hade lärt mig ett piss och att dumle borde ta lärdom. Jag blev unbannad och det förklarar ju en hel del att han bara bannade mig för att.

Har du läst våra regler? Ja

Är inte förvånad att han banna mig ser ingen anledning varför. Förväntar mig inte att han kommer unbanna mig heller. Så jag vill att nån Annan som är i samma rank eller högre än dumle svarar på detta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka