Nekad Twiezi | Ban överklagan (Pontus)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LooKas

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
3
Användarnamn: Twiezi

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/SiegHeil_Hitler/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: LooKas

Vad är din discord tagg? LooKas#6924

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag är bannad från discord servern

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? absolut ingen aning och vill fortfarande ha en förklaring till det och isåfall om jag gjort något fel som jag vet att jag inte har gjort så ber jag om ursäkt isåfall

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. hade en konversation i whitelist chatten med @dinkle @latchoman och @ghost

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag anser det vara en felaktig ban eftersom jag har inte fått förklarat vad för fel jag har har gjort och vill gärna veta det

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det va så länge sen så jag minns inte ens hur många och varför

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte ännu men jag får inget svar vad för fel jag gjorde så att det blev en ban så jag vill gärna att någon annan svarar förutom pontus för han säger att jag ljuger. Sen så säger han inte ens varför jag blev bannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? vet inte ännu för jag är helt omedveten om varför jag fick bannen har gjort många unban requests nu men vill fortfarande ha ett svar varför annars så borde jag få bli unbannad

Har du läst våra regler? Ja

läs gärna allt för det känns som ni går in och nekar direkt, har nämnt 4 gånger att jag inte vet varför och vill veta men pontus verkar ha missat det. Det känns som att man borde besvara den frågan till personen som blivit bannad om hen säger att man inte har nån aning varför.

Kommer snart fixar så du blir bannad från forumet också du har skrivit hur många överklagningar som helst trots att jag sagt till dig. Jag sa till dig vid din förra överklagning att jag nekar dig då du är otroligt otrevlig mot både mig och andra medlemmar på detta community och jag känner att det är ingen spelare jag vill har här, som sprider negativitet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka