Nekad Twiezi | Ban överklagan (Pontus)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LooKas

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
3
Användarnamn: Twiezi

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/SiegHeil_Hitler/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: LooKas

Vad är din discord tagg? LooKas#6924

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag är bannad från discord servern

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? absolut ingen aning och vill fortfarande ha en förklaring till det och isåfall om jag gjort något fel som jag vet att jag inte har gjort så ber jag om ursäkt isåfall

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. hade en konversation i whitelist chatten med @dinkle @latchoman och @ghost

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. för jag vet inte vad för fel jag har gjort och sen innan så pratade jag med 3 stycken jag kände sen innan

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ingen aning hur många gånger men minns inte hur jag har blivit bannad för det var alldeles för länge sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte fortfarande men om jag vet så kan jag resonera runt det

Har du lärt dig någonting efter din ban? jaa om jag gjort fel men vet ju inte det ännu eftersom ingen har förklarat vad för fel jag har gjort

Har du läst våra regler? Ja

Nekad! Då du är otroligt otrevlig mot både medlemmar och mig! Tänk efter vad du skriver till folk så kanske du kan komma tillbaka längre fram!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka