Nekad Twiezi | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LooKas

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
3
Användarnamn: Twiezi

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/meowP90/

Vad är din discord tagg? LooKas#6924

Var är du avstängd? Discord servern

Vad är du bannad för? för att tim som är korrupt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. blev bannad för att en korrupt staff som tim som inte gillar mig och vill bara få mig bannad fortsatt ge mig 2 varningar 2 gånger i rad även fast dom skulle bli borttagen. Här har vi ett seger snack från kungarna
¨Anders: Lookas är bannad¨ då hör man tim säga '' YES!!!!!!! FAN VAD NAJSSSSs!!!!!!!! PHILIP ÄR PÅ VÅR SIDA. Kul hur tim säger FAN VA NAJS! 2STYCKEN BORTA, alltså är hans mål att banna så många som möjligt för det tycker han om.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
anders kompis säger det låter som du gråter av glädje tårar till honom

Tycker du själv att det är konstigt att staffs är glada över att en spelare som tar lika mycket tid att hjälpa som 60 spelare pågrund av att han sitter och tjafsar emot staffs och har 0 respekt för dom?

Jag är så med mina staffs som jag kan bli för det är inte alls särskilt konstigt. Du sitter på riktigt o käftar emot staffs trots att du fått 20 varningar. Är du förvånad? Är du verkligen det?

Om du istället hade kunnat lyssna på staffsen och ta åt dig av vad de sagt hade de aldrig behövt straffa dig eftersom att staffsen endast straffar de som inte följer våra regler.

Eftersom att du inte förstår dina fel så kommer du inte bli unbannad, du har ingenting att göra på servern helt enkelt. Tyvärr.

Tack för din ban överklagan. Din ban överklagan har nekats.
Tråd flyttas till Ban Överklagande Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka