Accepterad Twiezi | Ansökan till servervakt [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LooKas

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
3
Användarnamn: Twiezi

Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2003

Vad heter du på discord? LooKas#6924

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Allt från 15/16 tills kväll beroende på om tjejen är hos mig eller inte

Varför ska just du bli servervakt? För att jag har varit en av dom en gång i tiden som brutit mot regler och inte tänkt på vad jag gjort. hade absolut inget konsekvenstänkande, dom tiderna är över och vill verkligen visa att jag har förbättrats. Sen vill jag även va med och påverka servern på ett positivt sätt så alla som är inne på servern och har kul och rpar inte blir avbruten pga nån som väljer att inte följa dess regler som existerar och som måste följas. för jag vet hur det känns när någon kommer och ska förstöra det roliga man har påbörjat med andra och det är rent utsagt ett h*lvete. För då måste man sitta i support och prata osv och reda ut saker och det är inte något roligt, bara bortkastad tid. Det vill jag vara med och ändra på genom att det kanske finns en chans nästa gång sånt händer att jag finns där på plats och kan föra bort den personen innan det eskalerar. Annars generellt så är Jag är En väldigt aktiv spelare för att jag finner ett väldigt stort intresse för fivem, speciellt för multistaden pga att jag ser en utveckling på servern som blir bara bättre och bättre för varje dag som går. Jag vill att alla på servern ska trivas så bra som möjligt och skapa fina minnen och scenarion tillsammans utan att någon ska få förstöra det som folk tycker är som roligast. Tack för mig! (;

Varför vill du bli servervakt? Det är för att jag vill vara med och sprida kärlek och positivitet på servern, det behövs ju alltid. För vem vill ha negativitet runt om sig? Det bidrar ju till att den personen som blivit utsatt för sånt kanske man inte ser nästa dag inne på servern pga folk inte vill bry sig och följa dess regler som finns på servern. Det här med servervakt är ju en jättebra sak för jag är medveten om att mods/admins har mycke mer och göra än att bara hålla koll på folk som bryter regler. Jag ska göra allt i min makt för att få bort sånt som förstör för oss som verkligen vill och kämpar för att få det så bra som möjligt i detta fina communityt. Har även väldigt många timmar inom rp så är rätt så erfaren när det kommer till regler och hur man ska bete sig. Jag hoppas verkligen att jag får denna roll för att jag ser utveckling på servern och jag vet att den kommer gå långt som den redan gjort. Men om den ska göra det så måste vi se till att folk inte förstör för dom som verkligen vill, Och det vill jag vara med och se till.

Är du whitelistad på serven? Jaa

Har du varit bannad på serven förut? Ja

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Tillbaka