Nekad Twickan | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Twickan

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199168923951/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Twickan#9312

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från somalia och har 6 syskon och han heter Mustafa. Mustafa växte upp på en gård nära en hamn. Där skickade dem mat till andra genom en Somalsk Cartel. Det blev en tor pariod i somalien och då kunde dem inte smugla mat till cartelelen så då blev dem arga för att dem inte kunde få pengar. Där effter kidnappade cartelen Mustafa, hans syskon och hans föräldrar. Dem döddade hans föräldrar och använde barnen till slavar. Några månade senare så blev Mustafa väldit sjuk och cartelen la han i en sopsäck och kastade ner han i ett hav. Han kom ut från påsen och sedan kom ett fartyg och hjäpte honom. Fartyget åkte till sverige och där har han bort tills han blev 22 och idag är hans största dröm att åka till somalien och befria sina syskon. Mustafa har även små intresse om bilar/motorer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag inte vill bli begänsad och gärna utväckla min rp nivå. Jag tycker också att det är kul att spela RP på större sörvrar som unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bättre RP och hjälpa nykommlingar. Jag ska även spela schysst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska bete sig på bra sätt i vilket fall om jag förlorar eller ej

Hur hittade du Unive? Genom en schysst kompis

Senast ändrad:
Nekad, utveckla varför du ska bli medlem och vad kan du bidra med till serven.

Tillbaka