Accepterad Tweky2 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tweky2

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/elian1/

Ditt Hex-ID: 11000010cba0b79

Vad är din discord tagg? c63s148

Vem var det som bannade dig? flasher

Bild på banmeddelande: bannad sunftfönuft.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig på grund av bristande sunt förnuft och fel agerande från mig. I efterhand fattar jag att det var fel av mig att åka till polisen med en kropp som jag själv hade dödat, och jag förstår nu att det bryter mot sunt förnuft och reglerna. Det var inte meningen att göra fel eller förstöra RP för andra. Detta kommer inte ske igen ber så mycket om ursäkt för detta har två krim varningar ska verkligen sköta mig nu en till chans bara det är helg också snälla förstå mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev tidigare skjuten av samma person i ett annat sammanhang. Senare såg jag honom bakom ett hus Jag var osäker på om han fortfarande hade vapen uppe och blev stressad När jag hoppade ut för att kidnappa honom började han springa emot mig med vapen i handen och i stressen sköt jag honom. Han dog av skadorna, vilket inte var planen i detta fall. Efteråt försökte jag agera “schysst” i mitt eget huvud genom att kontakta polis/sjukvård för att ta hand om kroppen. I efterhand förstår jag att detta var fel och att jag bröt mot sunt förnuft, eftersom jag själv orsakade detta. Jag borde ha låtit Rpen spela ut naturligt och accepterat konsekvenserna av scenariot. Jag förstår nu varför mitt agerande var ett regelbrott och vad jag borde ha gjort annorlunda. Borde verkligen tänkt efter innan jag agerade att skjuta eller efter jag dödade skulle jag låtit rpen utspela sig naturligt eller kunde jag frågat i en help om jag kan agera som jag gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var inte en felaktig ban utan det var jag som gjorde fel. Jag tänkte inte helt igenom situationen eller hur det skulle funka i rpen. Även om det inte var min mening att bryta mot reglerna så förstår jag nu i efterhand att det jag gjorde gick emot sunt förnuft. Jag borde ha agerat på ett annat sätt och istället accepterat konsekvenserna. Detta kommer inte ske igen under några omständigheter det kan jag verkligen lova en till chans bara.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad mycket tidigare. Har väldigt hög ban-historik, mycket av mina bans är gammla tar alltid lärdom av dom tänkte verkligen fel här detta var mitt fel kunde agerat helt och håller annorlunda och det kommer jag göra framöver.
Dessutom förklarade flasher väldigt tydligt i support så jag verkligen förstod detta kommer inte ske igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka lite mer innan jag gjorde något och inte stressa. Jag borde ha låtit scenariot spela ut istället för att ta genvägar så som att bena direkt, även fast han hade skjutit mot mig tidigare. Flasher förklarade för mig hur jag skulle ha agerat, Jag skulle åkt till sjukan direkt inte kört efter polisen eftersom det hade kunnat finnnas dna osv på kroppen. Förstår verkligen mitt fel en till chans till helgen snälla allt jag ber om detta kommer inte ske igen plus om jag gör nåt fel får jag indragen krim med tanken på att jag ligger med två varningar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att tänka mer innan jag agerar och följa rp-reglerna bättre. Jag kommer inte stressa framöver utan låta rpen spela ut som den ska. Verkligen tänkt igenom mitt agerande framöver ska jag verkligen har social rp och tänka efter riktigt mycket i mitt agerande och göra en help och fråga om jag är osäker för det jag ska göra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, skrivit så bra jag kan har verkligen försökt en till chans bara.

Tillbaka