Accepterad Tweky2 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tweky2

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/elian1/

Ditt Hex-ID: 11000010cba0b79 (

Vad är din discord tagg? spozze145 skrrr skrrr smeknamn

Vem var det som bannade dig? issako99

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde en drönare som bara polisen får köra och för att jag åker tillbaka till en skottlossning asså drönare visste jag inte helt om eftersom det står inte i reglerna och det är dom jag läst.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle samla Levels till mitt gäng sa klart och tydligt till ms-13 att dom inte ska ta över så jag hade inte attityd eller sa Ba ta inte över kom till vårat gäng hus isfall och diskutera så kan ni få ha området en liten stund men när det är typ 5 min kvar och jag rullar ditt tar dom över och dom stannar inte när jag kör efter dom så jag kör efter dom och då ställer jag min bil framför dom och riktar men dom fortsätter köra så valde att inte skjuta eftersom jag ville kidnappa men dom går av börjad skjuta och då är det 2 mot 1 dom två mot mig försökte ta en av dom lyckades inte så jag åkte vi rustad upp oss eftersom en av våra när vänner och min kompis tjej dog så att vi valde att vi vill göra hämnd så vi åkte ditt och kolla tänkte inte så mycket på att man inte ska åka tillbaka efter en skottlossning borde ha använd min gärna lite mer där.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte helt felaktig så drönaren visste jag inte om eftersom ingen har informerat mig om den att åka tillbaka till en skottlosssning visst e det sunftfönuft men kl var också 06:00 OCH inga poliser var vaknar och det märkte man när man åkte i stan på dagen skjuter man och åker direkt eftersom att polisen kommer på riktigt direkt men nu kom ingen hade detta var IRL och min fru hade dött då så hade jag inte brytt mig om mig själv utan att dom dödat henne mycket känslor hade kommit in i skottlossning så vet inte helt riktigt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jo, Är lite glad på denna ban samtidigt som det är tråkigt att inte få rpa men issako99 lärde mig i alla fall nånting det där med drönaren visste jag inte om nu vet jag om den kommer nog aldrig göra om någonting sånt här igen eftersom issako99 lärde mig lite mer eftrer denna ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte åka tillbaka till skottlossningen eftersom det är sunftfönuft och att inte använda polis saker som kan ge dig fördelar i scenario det blir tråkigt för mot partern det tänkte jag inte på men från och med nu och jag börja skärpa mig hoppas jag skulle kunna få 1 till chans det är allt jag ber om

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag inte ska åka tillbaka till en skottlossning hela tiden sträva efter suntförnuft och att inte använda saker som ger dig fördelar i scenario eftersom det blir tråkigt för mot partern erkänner detta riktigt dumt av mig men hoppas att jag kan få 1 till chans

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut det är förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka