Accepterad Tweky2 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tweky2

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-blåljus-ozl6 — FiveM, Utgår 2026-03-29
Anledning: felaktig kidnapning.
Bannad av: flasher
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag var med triad och vi har krig med ogz och musti är med ogz hade kidnappat han cirka 15 timmar innan jag tog han på stranden så jag kände igen hans kläder och hans röst samt hans patent men jag kunde såklart gjort de mer socialt och det förklarade ni i support så till nästa gång ge han en chans och göra scenariot större till exempel att de kom flera från hans gäng och från mitt gäng och det blir ett stort roligt sceanrio för alla, till nästa gång är jag medveten om hur jag ska agera för att göra det roligt och sociallt

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar ansvar, Jag förstår att jag kunde gjort scenariot roligare samt socialare scenario för oss alla med rpare och det kommer jag göra till nästa gång.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag hade kunnat låtit han köra därifrån och därefter kanske skjutit hans däck ge han en chans att kunna vinna scenariot och göra scenariot bättre. Mer utvecklad rp också.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker jag borde få en andra chans min bror flasher väntat ändå 2 dagar nu typ vill tillbaka och rpa och du förklarade till mig hur jag kunde agerat istället och så som du berättade kommer jag agera till nästa gång kommer göra det mer utvecklat och roligare. Ni förklarade för mig tydligt hur jag kunde agerat istället och hädanefter så kommer jag agera så som ni vill och kommer att tänka mer på alla andra rpare som är med i scenariot.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, ni förklarade tydligt förstår nu till hundra procent tack för er tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka